*وَ اِن َیکادُ الَّذینَ کَفَروا لَیُزلَقُونَکَ بِاَبصارِهِم لَمَّا سَمِعُوا الِّذکرَ وَ
یَقُولُونَ اَنَّهُ لَمَجنُونٌ وَ ما هُوَ اِلّا ذِکرٌ لِلعَالَمینِ*
ای زلف یار،اینقدر زما کناره گرفته ای از برای چی؟؟؟
ما دلشکسته ایم وتو هم دل شکسته ای!!!
.
.
.
.
قطعهء گمشده از پرپرواز کم است.
یازده بار شمردیم ویکی باز کم است.
این همه آب که جاریست نه اقیانوس است.
عرق شرم زمین است
که سرباز کم است...
زندگی را به بخش به آنکس که میدانی لیاقت بخشیدن را دارد.
سرنوشت؟تقدیر؟...ما را در سایت سرنوشت؟تقدیر؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123