

بی حسین بن علی احساس پیری می کنم
نی که پیری بلکه احساس حقیری می کنم
گفت سائل از چه رو محکم به سینه می زنی؟
گفتم از آینه ی دل گردگیری می کنم
سیدالشهدا امام حسین-علیه السلام-:
أنَا قَتیلُ العَبَرَةِ لايَذكُرُنی مُؤمِنٌ إلّا استَعبَرَ
من کشته اشکم ؛ هر مؤمنى مرا یاد کند ، اشکش روان شود

ماه محرم ؛ ماه خون بر شمشیر ماه عزا وماتم اباعبدالله ویاران عزیزتر از جان ایشان
وایام سوگواری اهل بیت-علیه السلام- بر عاشقان این خاندان تسلیت باد!
التماس دعای فراوان![]()
![]()








ما را در سایت سرنوشت؟تقدیر؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123